20.12.2010

när jag blir stor, skall vi bo bland molnen


vi firade lite födelsedag.

i helsingfors var det julstämning, med små lampor.



vi skrev med oss i en tävling, priset är ett par diesel jeans.
jag drack varm glögg i den svinkalla snö stormen.

drack gott kaffe.

söta tooni var på samma kafé.
hon hade en fin pälsmössa.





och mer kaffe.
vi åkte spårvagn till olika secondhand butiker.


ritade hjärtor av skum.

en härlig men kall dag hade vi i stan.


Detta var lite av mitt veckosslut.har mest hängt med olika vänner, mycket skönt & mysigt har det varit.


(jag tänker testa en ny grej.i slutet av varje inlägg kommer jag att skriva en sång som ni kan lyssna på.både gammalt och nytt.kom ihåg att lyssna på dem!)

Kings Of Convenience-I Don't Know What I Can Save You From (Remix By Röyskopp)

4 kommenttia: